Sommar

Den mest ångestfyllda dagen för mig idag! Min älskade bästis tar examen och jag är så stolt över henne. Men det innebär också att hon flyttar från mig och jag vet ärligt talat inte hur jag ska klara mig utan henne. Min hjärna kan inte tänka tanken.

Min älskade sambo tar examen idag men det innebär också att jag är en dag ifrån att åka hem för en sommar utan honom. Såklart ska vi träffas men tänker jag att det ska gå tre månader utan att få vakna med honom varje morgon får jag kortslutning i hjärnan.

Mina systrar har bal. Jag är inte där för jag var på en värdelös opponering där jag fick veta att jag tydligen skrivit en värdelös text. Inget bra sa opponenten. Elle jo!! "Sista meningen är så bra tycker jag"
Alltså då vill man ju bara skratta..jahaaaaaaaa jag har skrivit en värdelös uppsats men sista meningen var ju fin i alla fall!


Kommentarer
Postat av: B

Men imorgon ska du och jag dricka vin, fuldansa och skratta som bara vi kan! <3

2013-06-06 @ 21:45:46
URL: http://brittakristina.wordpress.com
Postat av: Erica Sundin

vi ska ha den bästa sommaren och sen kommer jag va hos dig så ofta jag kan! jag klarar mig inte utan sig <3

2013-06-09 @ 12:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0