Sommar

Den mest ångestfyllda dagen för mig idag! Min älskade bästis tar examen och jag är så stolt över henne. Men det innebär också att hon flyttar från mig och jag vet ärligt talat inte hur jag ska klara mig utan henne. Min hjärna kan inte tänka tanken.

Min älskade sambo tar examen idag men det innebär också att jag är en dag ifrån att åka hem för en sommar utan honom. Såklart ska vi träffas men tänker jag att det ska gå tre månader utan att få vakna med honom varje morgon får jag kortslutning i hjärnan.

Mina systrar har bal. Jag är inte där för jag var på en värdelös opponering där jag fick veta att jag tydligen skrivit en värdelös text. Inget bra sa opponenten. Elle jo!! "Sista meningen är så bra tycker jag"
Alltså då vill man ju bara skratta..jahaaaaaaaa jag har skrivit en värdelös uppsats men sista meningen var ju fin i alla fall!


Skär i mitt hjärta

Herregud det är ju man faller död ner av hjärtesorg för att jag inte kan gå på mina systrars bal idag... Kill me!! De kommer vara vackrast på hela balen! Mina fina, fina systrar som jag älskar mer än jag kan förstå..


Irriterande

Hur irriterande är det inte med dom som lägger ut blogginlägg på fb men så klickar man på dem så måste man ha lösenord???!!! Verkligen typ" vill du ha godis?" "Ja, tack!" "Men det får du inte, mohahahahaha"


På en skala

Hur ont i ryggen har jag på en skala när jag drömmer att jag är hos kiropraktor?


Alltså gamla..

På två dagar nu har jag sett en gubbe och en tant som båda fått mig att bli tårögd (på sedvanligt vis pga gamlingar aktiverar min gråtighet).

Gubben: En liten,liten, liten gubbe går framför mig när jag går till skolan. Han gick så jävla gulligt och strosade liksom, tittade runt i naturen och såg nöjd ut. Fast samtidigt stapplade han sig fram. Jag gick bakom och grät typ.

Tanten. Jag gick på stan med joels mamma. Så hör jag ett tyst, litet hallåååååå??? Ofta känns det ju som att det inte är en själv det ropas på men jag vände ändå tillbaka för att undersöka lite. Då står en liten, liten, liten tant fastklämd mellan en tung dörr med sin rullator för hon orkar inte få upp den. Och hon ba: Hej! Vill du hjälpa mig, jag sitter lite fast? Och jag ba: tåååååårarrrr.

RSS 2.0