New Girl

Heeey girl, whatyaa doing?
Har ni sett nya trailern till New Girl? Alltså Jess är ju jag på pricken! När hon hoppar runt där som en liten kanin med tassarna. (eeeh hello, dont steel my move?!) Eller när hon ba:
intercourse, intercourse, inteeercourseeee! Oh, that was weird. ..

Inte för att jag hoppar runt och skriker samlag hela tiden..Bara halva tiden hehehehe. meeen.. ni fattar. Jag dampar loss. Inser hur knäpp jag är. Får ångest och utbrister:
meeeeen varför är jag alltid så knääääpp!???

Detta händer ungefär 3 gånger per dag.

Ikväll har jag som engenskap av partycoordinator ordnat en pheeet fest på kåren. Det ska bli kult. Förstår ni vilken känsla det är att ha typ 100 personer som ska komma på ett event man skapat på facebook. Annars är det ju typ 13 stycken när man ordnar något privat. Nu baaa everybody saaay wehoooo. I have 100 frieeends. I will be popular, I will be popular! POPUUUULAAAR. (Ja, också dampen ja...)

Kommentarer
Postat av: ponyhesten

hahahaha <3

2012-09-11 @ 17:43:32
URL: http://emeliemlan.devote.se
Postat av: syrran ett (alltså hanna)

saknar dig

2012-09-11 @ 18:04:56
Postat av: Elvira

OMG you´re so popular!!!

Och lika knäpp som jag, älskart!

2012-09-11 @ 18:23:45
URL: http://stadenbakom.blogg%2Cse
Postat av: sofsen

Ofta hanna är syrran ett. Stick och brinn. Jag är number one always.

new girl är beeest och du meeee

2012-09-11 @ 18:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0