Men herremingeeee

Först och främst hörrnini: Vilka vänner jag har! På födelsedagen kommer hela skaran konkande på ett stort paket, med prinsesspapper innehållande en Keyboard. Fattar ni?!?!? En fucking Keyboard har dom smälle sta´ och köpt! Jag började gråta för jag blev så glad.

Nu har jag suttit och spelat hela dagen och ba" JAG VILL HAAAAAA EN EGEN MÅNEEEE SOM JAG KAN ÅKA TIIIIIILLL" (stackars mina grannar alltså). Sen börja jag grina för att jag inte kunde spela som dom gör i sånna här övningsvideor på youtube. Men sen tänkte jag att jag är ju nöjd med att bara spela accord. Det där får komma sen. Annars måste jag hoppa av skolan och börja spela på heltid. And Im not a dropout!

Annars fick jag också väldigt mycket fina ugglepresenter ;) Oväntat där va? Älskar uggeeelss (<--- dampskrift med inslag av svengelska)

Och finaste pojkvännen(.... meen guud fjattjejen, han har väl ett namn), finaste Joel, hade köpt biljetter till Eldkvarn. Ska bli kult :D Roligast hade varit om jag ba; " men taaack, två biljetter till Eldkvarn, erica, vill du gå med mig?"


Kommentarer
Postat av: Emma

Nu måste du lägga upp en video när du sjunger och spelar som hanapee :)):))

2012-10-19 @ 19:50:40
URL: http://oviktigasaker.blogg.se
Postat av: Erica

JAA vi bara måste gå ihop på eldkvarn ;) om inte så köper jag en biljett och står bakom er och bevakar er hela kvällen;)

2012-10-22 @ 14:53:18
URL: http://eericasundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0