Idag

Idag härrnini kommer systrarna Piff och Puff från Alfta för att hälsa på mig till söndag! HIHIHIHIHIIHIHIH (Dampskratt pga längtat efter dom).

Har även lite ångest för jag läste på aftonbladet att om man hade ont i magen i tonåren så kunde det vara en stor risk att man råkade ut för ALLVARLIGA psykiska problem och att man typ skulle ta livet av sig när man va trettio. Jag ba: NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO... Tänk om man får värsta psyksjukdommen men vet inte om det så helt plötsligt vaknar man bara och är helt cp och pratar med sig själv och allt. ÅÅÅ ångest!

Förresten är jag ju redan ganska konstig så jag borde ju ha större risk att bli psykiskt störd. Som idag hemma hos Joel så va det en reklam på tvn där dom " Säkra dig för pristoppar....."
Varpå jag börjar sjunga en katchig liten egenpåhitttad sång:
" Du kan va en pristopp! Nej du kan va en pristopp! Nej du, nej du, nej du kan va en pristopp!"
Sen vänder jag mig om och där står Joel och tittar på mig som att jag är helt dum i huvudet(Kan väl hålla med om det på vissa plan)..
Jag ba: " ehhehe... just ja, jag va inte själv ne..."

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag tror de handlar om barn som växer upp i missbruksfamiljer och sånt och därför har ont i magen konstant. Tror inte du behöver oroa dig för de ;)

2012-10-31 @ 15:17:38
URL: http://eericasundin.blogg.se
Postat av: Jempahhhhhhhh

Hahaha linnet, jag älskereeeej!!!

2012-10-31 @ 23:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0