Fyndigt

Jaa men va ville jag förtälja er dårå? Hmm..
Jo, först och främst: Jag har kommit på att jag använder ett uttryck som tydligen är HELT fel. Baserat på att alla skrattar och tycker typ att jag är fyndig när jag säger det.( OBS! Försöker ej vara fyndig, trodde på riktigt att det hette så!) Uttrycker är: GRIS och panik!!!! (När något är panikslaget/stressigt/går fel). Men hade jag tänkt ett steg längre hade jag väl fattat att det hette "KRIS och panik" meeen, tänka längre är överskattat ;) Jag tänker fortsätta använda Gris och panik! ;)

Jag drömde förövrigt inatt att ajg var tvungen att svara fyndigt på allt folk sa till mig. Så kom det en och ba:
-Linnea, vad dammigt du har!
-Eh, ja?! Det är för att dina damråttor är här på semester!

Man baa: okeeeeeeeeeeeeeeeeeeej...My crazy brain..

Idag ska jag åka till Köping och bli klöppen av Joels mamma. (Verbet klippa är ju helt klart böjt; Klipp, klöpp, klöppen, klöppt)


Kommentarer
Postat av: marlene

hahahahaha bästa skämtet!!:))

2012-10-26 @ 10:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0