Öppenhjärtat

Idag blängde jag i mig två glas mjölk innan jag skulle gå till skolan. Sen kunde jag inte gå till skolan mer.
Tydligen tål jag inte mjölk så bra som jag tror, så jag fick skippa föreläsningen.

Men ändå skönt. Är så trött på att vara ensam. I skolan alltså. Varje termin och ibland till och med varje delkurs får jag en ny klass. Jag känner bara några stycken lite vagt på lärarprogrammet. Har mest vänner som inte pluggar lärare ju.. Så jag känner aldrig någon jag ska gå med. Och alla andra är redan gäng och kompisar och jag blir alltid lite tystlåten och blyg så det slutar väl ofta med att jag blir ensam. Sjukt trött på det. Alltid ångest hur det ska bli när man ska äta lunch, jobba i grupp och man har aldrig någon att fråga om man undrar något. Vi ska göra vår examinationsuppgift 2 och 2.. vad jag har hört har dom flesta parat ihop sig och läraren sa " ni kan ju börja fundera vem ni vill vara med" man ba: eh jaahaaa... någon som vill va med mig? Ingen? hallå?

Får göra något åt det där..

Kommentarer
Postat av: hanna

puss. du kan få vara med miiiiiiiiiiiig

Svar: jag vill deee
linsen.webblogg.se

2012-11-14 @ 22:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0