hetsaaa

Jag hetsar på med examinationsuppsats denna veckan. Går snabbt och hemskt dåligt framåt men jag får väl ihop ord i alla fall. Hur bra orden är går väl att ifrågasätta.

Roligaste igår på läxhjälpen. Hjälpte en kille som pluggar VVS, värme- och vattenledningar osvosv (I know!? Hur passande är inte jag att hjälpa till med sånt?! Meant to beee!) Så stod det attt man inte ska dricka varmvatten.
Killen: Men varför inte då?
Jag: Det kan finnas koppar i varmvatten..
Kille: Meeen! Om man står och duschar så får man en bit av en kopp i huvudet då?!

hahahaha, roligaste att tänka att det flyter runt små kaffekoppar i vattnet! Kulkul

Kommentarer
Postat av: Erica

hahaha vilken gullis!! hopppas emelie läser de här nu så hon kan lyssna på mig nästa gång hon tänker använda varmvatten från kranen när hon lagar mat ;)

2012-11-07 @ 20:14:04
URL: http://eericasundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0