Varför jag ska vara rödhårig #1


Beviset varför jag ska vara rödhårig (eller åtminståne lite mörkhårig):

(Jag är inte nakeeen hänne nere! Jag inte heller någon blåtira utan det är min ring under ögat heheh)


1. Jag smälter ihop med fejset, väggen och diverse vita grejer med blodhåret. Kände ni tjejen som hade samma färg på håret som sitt ansikte? Asballt va det! Hon kunde stå mot en vit vägg och inte synas alls! Fan va coolt!

2. Jag ser ut som ett barn med blondhåret. Jag var dock ett barn också på den där bilden. Ynka arton år. Va trodde jag att jag visste om livet? HA! Å vad jag skulle behöva prata med unga Linnea, Du tror du vet så mycket men du vet ingenting. Hur mycket kan man mogna på två år? Hur mycket har jag mognat om tio år? Livsfrågor, livsfrågor...

3. Jag sticker ut med rödhåret. Det är nog bra. Oftast i alla fall. Inbillar mig att jag får ta med fram med min personlighet mer istället för utsidan (ex. krogen). Kanske bara är i min drömvärld?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0