TILLÄGG

Nu har jag ett litet tillägg på listan jag skrev om olika taxiresor. Jag ger er; Taxichaffören som talar i gåtor!
Igår när jag och Emelie åkte hem, fick vi åka med skönaste taxichaffören. Han växlade hela tiden mellan svenska och engelska så jag hade lite svårt att veta vilket språk jag skulle prata men i alla fall.. Detta är ett smakprov på konversationen;

Taxichaffis; My namne is Luka!
Jag; Loka? Like the water? The sparkling water?
Taxichaffis; I live on the second floor!
Jag; The second floor of whaat?


Tydligen var det en låt som han försökte framföra till mig. Jag är dock för ung för att ha hört den. Men han gillade uppenbarligen den!



Igår trodde bartendern att jag var Claire från sjukvårdstältet också. Man ba ??????????? :O


Kommentarer
Postat av: emelie

säg mig något från gårdagen som inte var konstigt? hahaha <3

2012-05-06 @ 21:02:58
URL: http://emeliemlan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0