The moment of my life

Idag när jag stod vid busshållsplatsen påväg hem från gymmet kom två drägg och ställde sig bredvid mig. Jag var inte ont anande om att jag en liten sekund efter detta skulle få The moment of my life.
De börjar prata om kläder;

Drägg 1: Jag hittade en sån jävla snygg klänning på igår på stan! Den hade mudd där nere!
Drägg 2: Men shiiiit.... ååh! Jag hoppas du köpte den!! Jag älskar mudd! Jag vill ha det på allt!
Drägg 1: Klart jag köpte den, det va såå min stil.


HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH. FANTASTISKT!

Ursäkta mig dräggen, jag ska ha en liten skola i När mudd fungerar:

1. Det fungerar på barnkläder. Det är faktiskt väldigt bra på barnkläder. Exempel:


2. Det fungerar på kläder för gravida. Rentav praktiskt! Exempel:


3. Det fungerar på träningskläder. Exempel:


Men... detta fungerar liksom inte. ..



Titta! Det är liksom inte ens fint på the smoking hot chick!!

Förlåt om någon har en sån klänning. Det är min personliga åsikt dock.


//Från tjejen utan stil men som hatar dräggstil








Kommentarer
Postat av: mallan

mudd är det vääääärsta!

2012-05-16 @ 20:10:11
Postat av: jempa

kunde inte ha sagt det bättre själv!

2012-05-17 @ 11:52:45
URL: http://jennyvikstrom.blogg.se/
Postat av: Ewe

Alltså haha! Visst alla har vi olika stilar och smaker, men mudd..det är fan det värsta. Det hade varit komplett om tjejen hade dc skor till sin muddklänning! ;)

2012-05-17 @ 11:54:51
URL: http://rockbjornen.blogg.se/
Postat av: Sofia Wikström

ÅH va jävla kult!

2012-05-17 @ 14:29:28
Postat av: hanna

mahahahahah

2012-05-17 @ 18:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0