Särskrivningar

Jag blir så irriterad.
Alla blir väl irriterade.
Förutom idioterna som gör det igen, igen, igen och igen.
Särskriver.

Jag fattar inte att man inte lär sig?
När jag läste grammatik förra året fick vår lärare (eller va lärare nu heter på universitet..?) frågan om särskrivningar någonsinn kommer att försvinna. Och han svarade helt lugnt och ryckte på axlarna; ja, det är väl klart. Det är ju fel.

Men jag börjar bli lite fundersam, det verkar ju bara bli mer och mer.
En blogg nu som hade bakat kola kakor förresten. Det blir ju typ som " åå vilka coola kakor.."

Ps. Jag vet att man kan råka. Jag gör säkert det med. Men jag tänker på dom som gör det jämt. Helst i varje uppdatering på FB.




Ps2. Roligt att Erica hade träffat en kille i helgen som jobbade med DC-skor OCH de sålde mest skor i Bollnäs. MOHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA. Bollnäsdrägg, hahahahahhahahahahahahahahha





Kommentarer
Postat av: emelie

helst 2 ggr i varje statusuppdatering på FB!!!

2012-05-03 @ 20:30:16
URL: http://emeliemlan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0