Hallå i skogen!

Jag. dör. av. träningsvärk.
Min rumpa vill säga upp sig varje gång jag ska sätta mig.. eller resa mig. Det är en sånhär träningsvärk där man hellre sitter kvar på toaletten hela dagen än att resa sig upp.



Just nu kollar jag på Extreme Home Makeover. Varför måste dom skrika HELA tiden? Ty är ju som en LCD-påverkad kanin i parningstider. Sen när designteamet ska prata med barnen är det typ såhär

Designer; Jag ser att du har en tröja med en björn på här!
Barn; Ja, björnar är ju gulliga...
Designer; Nu vet jag vad jag ska göra! Ett björnrum! Man ska gå in genom en björns rumpa, i taket hänger det massa små björnar, sängen är ett ide och golvet består av lingonris. Det kommer verkligen spegla barneeeeet! Wooohohoho *skrik,skrik*




En liten bild på Teddan för han är så gullig!



Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej språkvetare och bokstavsrättare.

kaniner äter inte LCD tevear. Och drogen heter LSD

man tror ju inte det är sant att ni inte lär er nått

:))

2012-05-18 @ 15:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0