Fan va coolt!

Igår åt Erica, jag och Idun göttaste maten! Sen for vi väg på vårfirande vid slottet. Det var så himla fint. Skitanscoola fyrverkerier. Värsta ljusshowen. Fan va coolt, fan va coolt!
Dock är det nog inte meningen att man ska va singel (snigel, hehehe) på ett sånt event för alla står och kramas med sina älsklingar. Gullizzz. 

En liten lista på det.

1. Vad vill du bli när du blir stor?

Lärare dårå, svårt att lista ut.

2. Om du bara fick lyssna på en skiva i resten av ditt liv, vilken skulle det då vara?

Svenska björnstammens nya!


3. Är du med i någon förening/parti/liknande?

Ööömm, Rädda barnen, lärarnas riksförbund hahaha. ESN-styrelsen. (Vad räknas?)

4. Vad brukar du och dina vänner göra tillsammans?

Äta saker ;)
PARTY
Skratta
Försöka analysera saker som inte går att analysera




5. Vilken är din favoritfilmscen?

Jag har ju massa i Sex and the City. T ex när Charlotte säger " I curse the day you were born" till Big, eller när Aidan säger "How much can you carry Carrie?" till Carrie. Men det är ju en serie. En film... hmm.. I Sex and the City-filmen när Carrie kastar blombuketten på på Big.

Ååååå....jag är en sån nööörd!


6. Om du var en maträtt/bakelse/kaka, vad vore du då?

Det står mellan vaniljhjärta och bea. Men vanlijhjärta är ju finare så jag tar det. Jag vore ett vaniljhjärta för att jag älskar det så mycket bara.




7. Vad gör du helst en ledig lördag?

Hänger ute i solen (för såklart är det sol!), äter god middag, dricker vi ute i solen och går ut på Strömpis på kvällen.

8. Om du bara fick äta en rätt till middag i resten av ditt liv, vilken skulle du välja?

Helt klart grillat kött! MED BEA!


9. Vad får dig att bli arg?

Om någon är dum på mina vänner. . eller familj.
Rasism
Sverige Demokraterna
Okunskap (nästan det jag dampar loss på mest, speciellt okunskap om genus)

10. Vad får dig att skratta?

Mina systrar när dom är på sitt galna humör.
Erica!
Sånna här bilder;




11. Vilket är ditt bästa utflyktsmål?

Getryggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0