Våren e på gång!

Jag känner att det händer i luuuuuften
Jag ser att de händer på maaaaaaaaaaaaaarken
Jag känner att det händer i hela mig
Våren e på gång! JA! JA! JA!....

Ja, nog med vårsånger sådär kanske men vad himla skönt det är med plusgrader och inte en tillstymmelse till snö. Gräääs.
Jag håller på med min sedvanliga städning. Sjukt jobbigt att vara en pedant fångad i en slarvmajas kropp.
 Slutar ju bara med att jag springer och plocka efter mig själv hela tiden. Får ångest över att det är stökigt. Damsuger. Skräpar ner. Får ångest. Städar. Kastar lite kläder omkring mig. Får damp på min stökiga lägenhet.... Ja, det fortsätter i all evighet.

När Emma skriver om kackerlackor, Blondinbella skriver om vägglöss, Spiderchick om påälsängrar osv, får jag ångest över att jag bor i THE HOODS och bara väntar på att ohyran ska smyga in här. 

Ja, nu ska jag fixa klart sen blir det helg för full hals!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0