Torsdag

Föräldramötet gick bra. Vi kickade ass! Seminarieledaren hade inte ett enda kaxigt argument utan sa att det var bra. Och när han säger BRA, borde det betyda ; supermegafuckingamaaaziiing!.
Vi var nöjda och vill genast införa fårt fantasiprojekt i skolan.

Eftersom jag har sånt kul liv har jag nyss varit och handlat och nu ska jag tvätta.
Men ikväll ska jag nog vara med Eriiicaaaaaaaa :D Kul, slipper jag ju sitta och grubbla över onödiga grejer som jag alltid gör på kvällarna om jag är ensam.

Exempel på hemskt onödiga saker att tänka på;
" Varför gjorde jag sådär i den där situationen för två år sen, jag är så knääääpp"
"Meeen va pinsamt att jag sagt såhär en gång förra veckan!!!!!!"
" Hur tänker han egentligen?"
"OM jag hade varit såhär, eller gjort såhär, då hade det nog blivit såhär"

Alltså, saker som jag ALDRIG kommer kunna ändra eller ALDRIG kommer få ett svar på. Ändå ska jag sitta där och tänka och tänka...



Avslutar med en fin bild snodd från Erica:



"Skulle du varit med mig om jag såg ut såhär?"

Kommentarer
Postat av: Erica

bästa bilden :D



Åh vad braaaaaaaaaaaa ni är :D kul att de gick så bra :D

2012-03-01 @ 17:08:28
URL: http://eericasundin.blogg.se/
Postat av: emelie

ja det hade jag! <3

2012-03-01 @ 19:37:12
URL: http://emeliemlan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0