skithelvetesgrisröv

ÅÅÅ JAG ÄR SÅ ARG. Agh"#¤#¤%%¤&!!

För världens I-landsproblem.

Jag är arg för att jag har så fula kläder.  
Alltså jag skulle allvarligt kunna slå ner någon nu för att jag är så sur för mina kläder.
Hej, svennebanantjejen som inte har någon stil!
ALLA mina vänner har fina kläder och snygg stil. Mina systrar har snygg stil. Hela jordens bloggar spottar ut outfits som är helt a-a-amazing!
Är man ute på krogen(och bortser från alla drägg) så har ALLA sjukt snygga kläder och jag ser ut som en morsa som ska ta på mig något "fräsigt".
Går man till Universitetet är det som att kliva in i en moderblogg. Så kommer jag med jeans och T-shirt.

Det värsta är att jag verkligen inte har någon stilkänsla. Jag kan ju se på andra att "det där är ju moderiktigt". Men jag kan fan inte köpa något sånt till mig själv. Försöker jag så kommer jag ändå hem med en töntig tröja. Herregud. Snart åker hela garderoben ut och jag spar det enda som fungerar. Så kan jag väl äntligen ha lite stil.

Nu ska jag sitta och sura.

Kommentarer
Postat av: jempa

gere av linnet, jag tycker att du är skitsnygg!

så det så! <3

2012-03-19 @ 11:41:16
URL: http://jennyvikstrom.blogg.se/
Postat av: emelie

nen du har väl jättefina kläder? tycker jag iaf :)

2012-03-20 @ 08:17:53
URL: http://emeliemlan.devote.se
Postat av: Anonym

Hej på dig snyggarsel. Du har en stil! Varför skulle jag annars se människor och kläder på stan som påminner om dig? Klura på den du:)

2012-03-20 @ 18:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0