ölajo4jnfa

YO, alla crazy bitches out there!
Nu blev ni lurade va? Nerå, de är bara lilla jag som skriver här, ingen gangsta.
Vi har förövrigt en ganstertjej i vår klass (??) Mörkaste rösten har hon. Lite, lite rädd är jag för henne.

Ja, min kurs som jag läser nu; Algebra, är fan de svåraste jag varit med om i mitt liv! Är så grymt förvirrad.
Nästa vecka ska man redovisa en uppgift för klassen. Jag tog en som jag tydligen inte kan lösa. BRA VAL DÄR LINNEA! Men jag får försöka lite mer.
På måndag ska jag redovisa min.
Ja, tänkte jag, bra att få det gjort!
Fel tänkt.
Nu ska tydligen två supermattesnillen, (som förövrigt är 2 ascoola, goodlooking boys) redovisa då med; de svåraste uppgifterna man kunde välja (!!!??) valde dom att redovisa. Sen ska jag komma efter dom och ba;

yoyoyo boys, vet att jag ser ut som en liten tönt jämfört med er och nu tänkte jag späda på den uppfattningen genom att redovisa ett litet fjanttal som jag inte ens kan lösa!


Kommentarer
Postat av: emelie

I.LOVE.YOU.

2012-03-28 @ 11:08:23
URL: http://emeliemlan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0