Lite bilder

Idag har jag jobbat några timmar på en 1-2 årsavdelning. Herregud. Gulliga barn. Vill klämma sönder dom. Lilla, lilla handen som håller i ens stora hand liksom. Så fint. Gulligt. åååå söta baaarn, jag dampar sönder.

Ett barn hatade dock mig lite. Jag vann över honom på min sida, en timme innan jag skulle gå, genom att spela värsta dramat mellan två stora dinosaurier. Då kröp han lite närmare, smygandes.. succesivt tills han satt i mitt knä. Sån fin stund :') Dramat var ungefär såhär:

Långhalsen: Hej T-rex!
T-rex: Hej...... men vänta nu, jag vill äta dig! RAAAAAAW!

*Djuren kutar runt en otroligt lång stund. En gris kommer in i bilden och blir uppäten av T-rex.*

Långhalsen; Hjääälp. hjääääälp!
T-rex: RAAAAAW.!!!!!! Knuffar långhalsis.

Långis; Man får inte vara dum, knuffas och puttas.
T-rex: Nej... just det. Förlåååt.!

*Djuren förenas i en armlös kram*


Sån moraliskt korrekt och innehållslös historia.

Nu lite bilder:

 Min fina krokus :D

 Fina kompisar :D

 Fina som äter :D

 Fin syster, fin dag på isen


Här på tranan skulle julia och jenny gestalta att de trodde att dörren fattades men den va bara uppfläkt mot väggen

 Omotiverat

Till sist! Ericas fina gestaltning av en magagubbe som gråter:

 

Kommentarer
Postat av: mallan

haha eccis sista bilden <3

2012-03-13 @ 21:00:56
Postat av: Emma

Haha blir alldeles imponerad att du berättar såna genomtänkta historier för dina dagisbarn, ska också börja vara en perfekt moralfröken för "mina" ;)

2012-03-13 @ 22:00:40
URL: http://oviktigasaker.blogg.se/
Postat av: Sofia Wikström

hahaha!

2012-03-17 @ 11:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0