Ingen kommenterar längre :( Buhuuu

Då va man hemma från Alfta då. Inte kult.
Men jag har köpt en fin Krokus idag som står på mitt köksbord. Då blir jag lite glad varje gång jag ser den. Varför har man inte sånt hemma oftare?

Snart ska jag ut och hämta lite blåbärsris också :)

Redovisnig på Universitetet idag. Det gick kungligt bra. Förutom att ingen av oss läst resultatet av avhandlingen vi valt att redovisa så när vi fick frågor om det improviserade jag och dom andra hejvilt.

Seminarieledare; Ja, och vad blev utfallet av den här studien?

Vi; Jaa, vet du, allt blev sååå bra när dom gjort det här. Alla blev positivt inställda till matematik!

Seminarieledare; Hur fick dom fram de resultaten?

Jag; jaa, öhöhhöhö..dom gjorde en skriftlig enkät som alla fick fylla i. Och då skrev alla att det blivit bättre. Jaa! Så va det!


Vad vi skrattade åt det efteråt. Tur att ingen på seminariet hade läst avhandlingen, då hade det blivit problem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, känner igen mig i det dära. Improvisation är kung!

2012-03-13 @ 16:07:52
URL: http://rockbjornen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0