Glad

Jag borde ha roligare än jag tror i mitt liv.
Kollade just min logg på facebook. Alla statusuppdateringar jag gör är typ helt utvecklingsstörda och handlar om något jag skrattat åt. När jag inte skriver knäppa statusgrejer så skriver jag på alla statusar jag kommeterar ; " hahahahahhahahha".
Det är liksom det enda som står i min logg på stenaste händelser " Linnea har kommeterat blablas status med;hahahahahahha" "linnea har kommenterat;hahahah " ..."hahahaha".  

Sen mellan varven har jag röstat på Bollnäs Estetiska i Pantamera-tävlingen. Eller så har Emelie skrivit något internt som jag såklart svarar på med " hahahahahaha".

Så, en sån komplicerad människa är jag kanske inte ändå.

Kommentarer
Postat av: emelie

hahahahaha! ;)

2012-03-22 @ 21:02:45
URL: http://emeliemlan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0