Fredag

Nu ska jag träna med Emelie.

Sen ska jag bannemej städa den här skitlyan jag bor i.  Herre min get vad stökigt det blir av att skriva uppsats. Jag har liksom skrivit så fingrarna glödit (glödat? glöder? glött?), åkt till Isabelle och skrivit, åkt hem och slängt grejer omkring mig, sprungit till läxhjälp, kompisar osv, åkt hem och slängt grejer omkring mig .. and it goes on and on..



Annars då...
Det är helg, jag har inget planerat och känner mig som forever alone. .
Jag har bestämt mig för att bli lesbisk men tror dock inte det går att bara kliva in i garderoben och komma ut med en annan sexuell läggning än vad man har idag. Men man kan ju testa.


Kommentarer
Postat av: emelie

det där med planer för helgen fixade vi ju på gymmet. nu skulle man nästan kunna säga att ditt schema är fullspäckat ;)

2012-03-23 @ 14:31:11
URL: http://emeliemlan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0