Fint

Idag har jag varit och jobbat på en förskola mitt i all stress. Som att jag inte har nog att göra liksom.
Nej, men det var himla roligt. Kul med en  4-5 års avldelning också där dom klarar sig mycket själva och det fokuserades mycket på lärandet, matte och upptäckande. Skitkult! Lärde mig massor! Alltså inte lärde mig ny matte (hahahha) och så men om hur man kan jobba med lärande i förskola.

Pinsamt dock när jag åkte bussen dit i morse. Åkte med alla som ska till gymnasiet och sina fancy jobb. Alltså jag åkte med alla tjejer som skulle kunna vara modebloggarnas okrönta drottningar! Och jag skämtar inte. Det var smink, högklackat, fancy kappor och väskorr all over the place. Mitt i allt satt jag i STORKÄNGORNA, världens fulaste mössa, täckbyxor (nej, det heter inte termobyxor) och fluffjacka. Så pinsamt. Jag ville ha en skylt där det stod " Min stil är inte såhär egentligen, I´m going to a dagis!"






Sen ville jag säga något annat.
Gud, va himla fina vänner jag har. Britta har skrivit finaste inlägget om mig i sin blogg. Emelie har skrivit om mig. Alla andra är också så fina och finns där hela tiden. Roliga, vackra, ödmjuka och med hjärtan av guld. Vad skjutton har jag gjort för att förtjäna den vänkrets som jag har idag? Inte undra på att jag har otur i spel och kärlek. Jag har ju allt jag behöver! Fina vänner. Bara jag har er, har jag allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0