Bästa kvällen

Tjenareee!! Träningsvärkarnas träningsvärk här!

Bästa kvällen igår. Elivra och Erica kom hit (och marlene lite senare) och vi åt trerätters. De är den mest perfekta mat jag någonsin ätit och allt gick så perfekt. Jag brukar inte ens vara bra på att laga mat men allt bara fixade sig av sig själv.

Någon som vill höra vad vi åt och bli avundsjuk? Klart ni vill!

1. Bruschetta med vitlök, basilika tomat och mosarella.
2. Lax, potte, sås, sallad, Elviras hembakta bröd!
3. Typ choklassuffle, vaniljglass och jordgubbar.

OCH VIIIIIIIIIIIIN!


ååå, nu blev jag sugen på det där igeen..


Nu ska jag ringa Erica och tvinga henne att åka till stan och köpa glass, sitta i solen och äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0