Alfta

Är hemma i Alfta och njuter. Idag var vi ute på isen och grillade korv, pimplade och åkte på vild spark-tur. Underbart!

Ikväll blir de väl fest. Måste bara se till att jag orkar åka till Örebro kl ett imorgon. Fan va sugigt. ..


Lite random som jag tänkt på, på senaste tiden:

1. Va coolt att jag har fått ett ärr på handen! Jag har alltid varit helt fri från brutna ben, skador och ärr. Nu kan jag liksom visa upp värsta grejen och ba " de va ju nyåret 11/12 och jag blödde som en gris". Fan va cooolt.

2. Konstigaste låten. Den där " You and meeee, it would be only you and me! I wish you were a little bigger, not just big but really, really fat.... " Sååå psyko låååt! Han bara sjunger om att han vill ha henne i en bur så han kan titta på henne hela dagarna eller att hon ska bli så fet så hon inte går ut genom dörren.. Det ska bara va dom två. .. Ursäkta mig killen? Om du har såna stora problem med att andra ska träffa din tjej så du vill ha henne i en bur kanske du borde fundera över samtalsterapi och inte skriva en låt om det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0