Rockerfellaaa

Jag har snott en rockring från ESN-förrådet som jag tränar att rocka med när jag har tråkigt. Nördigt.

Tänkte paddla kanot i helgen. Alla som känner mig vet att jag är klantigast i världen. Möjligt scenario:

Vi paddlar iväg.
Jag tänker va häftig och paddla hårt och snabbt för att visa att jag inte är en svagizz. Oj, va det gungade till! Oj, gungeliguung. *Ta i lite, spänna muskler* PLAAASK!
Då kommer jag ligga i vattnet, få panik för att jag hatar vatten och fiskar, börja hyperventilera och försöka ta mig upp upp båten, välta ut min date, min väska och kasta iväg paddeln i en bajshög på land. Sen kommer en gädda bita mig i tån och jag kommer svimma av, av rädsla med maskaran rinnande nerför kinderna.

Äh. Skiter i paddling.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahhahahha

2012-06-27 @ 19:19:12
URL: http://oviktigasaker.blogg.se
Postat av: Elvira

Men ingen paddling för oss i helgen.
Vi får väl ta det bara du och jag på en romantisk date istället!
Då kan du få klanta dig hur mycket du vill.

2012-06-30 @ 23:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0