You go, Glen Coco!

Såååklart drömde jag att jag var gift med Bill Skarsgård inatt. Ville inte vakna från denna fantastiska overklighet imorse. Men..

Jag pallrade mig till gymmet och körde dödens pass. hahahahahha.... vänta......HAHAHHA! alltså ..dödens pass enligt mig. Lätt som en plätt för dom andra.
Matte och räkna skiten ur matteboken.


Måste berätta! Idag när jag åkte buss satt det massa konstiga killar och rökte på, alltså rökte marijuana, på bussen! Längst bak. Helt störda i huvudet. Hela bussen var som en skål full av rök och jag trodde jag skulle bli hög innan jag klev av.


Imorgon ska jag jobba på dagis så jag borde verkligen sova nu.

Kommentarer
Postat av: Erica

hahahahhaha! De är bara i öret man röker marijuana på bussen ;)

2012-02-01 @ 16:56:30
URL: http://eericasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0