Tisdag

Nu har jag skickat in min slutliga uppsats. Ändrade inte så mycket som min opponent tyckte eftersom jag tyckte det var minst sagt annorlunda saker hon sa. . Men får väl se vad min handledare säger. . Allt brukar ju vara emot mig så jag fär väl skriva om hela.

Lite positivt nu i alla fall. Idag startar min nya kurs. MATTE. Så skönt med något där det finns rätt och fel. Jag vill bara räkna och räkna hela dagarna. Är så taggad. Fast får väl se hur det känns efter första föreläsningen. Kollade på uppgifterna vi skulle göra innan och de var lätta. Ska räkna skiten ur den där klassen nu!

Kommentarer
Postat av: emelie

bra där! nu kommer livsglädjen tillbaka ska du se :) (vem är inte bitter efter hetsen med uppsatsen liksom?) <3

2012-01-17 @ 14:54:13
URL: http://studentemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0