Tisdag

Hej,ni behöver inte vara rädda. Jag ska inte skriva ett lika arg blogginlägg som mina förra.


Idag var det matte. Det är kul...T! :) Matte, matte, matteeeeeeeeeee.
Läxhjälpen igår var också himla kul. Man har lärt känna ungdomarna nu så det är bara roligt att vara där. Igår kom en kille och sprang med sina läxor i högsta hugg och bara " Linneeeeeeeeeaaaa (eller lina, elin, silvia, ellinor, sara, vivianne, man får ju heta det mesta) jag berättade för min lärare om dig så jag fick extra läxor som bara vi ska göra!!". Man ba pust och stööön, bara att ta tag i det. Men det gick bra.
Svårast var när vi hjälptes åt med en uppgift där man skulle förklara ord med andra ord. Ett av orden var avseende abstraktionsnivå. Man bara.... jahaaaaaaaa.. just jaa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0