slkahfreb'*^@$£67Skgheuh

ÅÅÅÅ va irriterad jag blir!!!! Jag har skällt och skrikit hejvilt i min lägenhet. Min skrivare har nya färgpatroner för över 500 kr, nya papper, ny fin plats i min nya fina hylla och ändå skriver den ut bara blanka papper. Jag vill skjuta mig själv!! Nu måste jag åka ner till skolan bara för att skriva ut och det kostar en miljon.

Något som också kostar en miljon är kurslitteraturen för denna termine. Mindre kult!


Och något som också är mindre kult är att jag ska opponera mot någon som ingen i min klass vet vem det är. Hemlig människa. Hade ju varit kul om jag åtminstone visste om det var värsta smarhuvudet eller någon som inte har alla bestick i lådan ;)

 hahahahaha

Kommentarer
Postat av: hanna

åh våra renmösssooooor!! :)

2012-01-09 @ 19:17:44
URL: http://hannahar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0