Lördag

Idag har jag varit med Frida, Ebba och Hugo. Himla mysigt. Vi traskade ner till Fridas mammas affär. Ebba var så rolig. Hon ska börja på nytt dagis på onsdag.

Majsan: Å, du ska ju börja på nya dagis på onsdag!
Ebba: Nehe!!
Majsan: Meen! Det trodde jag!
Ebba (uppgivet): *suck* Det trodde jag med...

------
Sen har jag varit hos mamma och ätit, fikat med mormor, gått till pappa och ätit och sen ska jag säkert till Julia och äta. Men som mamma sa; det låter som det passar dig bra!

Nu sitter jag mest och stirrar på en spindel i kökstaket som varit där sen jag kom hem. Men den vandrar runt.


---------

Mina skor förresten, som jag trodde var skitvarma. Det räckte med att ta en tiominuters promenad i snön och kylan i Hälsinglandet för att inse att man fryser tårna av sig i dom.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe ja jag fick visst en kommentar av gaymasen, cooooolt! Kommenterade lite random på ett av hans blogginlägg bara så svarade han visst på det :D



Minns den gången som Spiderchick kommenterade på min förra blogg en gång, det var en av mina lyckligaste dagar!

2012-01-28 @ 23:43:13
URL: http://oviktigasaker.blogg.se/
Postat av: emelie

vilken tur att du bor i örebro där det inte är så kallt då ;)

2012-01-29 @ 13:16:16
URL: http://studentemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0