holding on

Idag har jag räknat matte, haft läxhjälp och åkt på det stora äventyret på Ica Maxi som inte blev av förr.
Imorgon blir det gym och sen mer matte. Såååååååklart. Matten alltså, gymmet är ju inte såklart, det är sensationellt för att vara mig.


Joacim hade gymmat och varit i omklädningsrummet med Bill Skarskård idag. Min nya stora idol då jag gått ifrån Alexander Skarsgård. Jag är helt upprymd, handlingsförlamad och avundsjuk. Så sjukt avundsjuk. Min dröm vore att jag och Bill blev ett par.
Jag möter honom och säger något intelligent om hans nya film. Han inser att jag är en en tjej med sån fantastisk personlighet så han bjuder mig på fika. Sen blir vi ett par, flyttar ihop, gifter oss, får tre barn och flyttar in i en Hälsingegård där Julia och Markus bor på en våning. Okej... nu drömde jag mig bort lite..

 <---Älskliiiing
<---huset

Kommentarer
Postat av: Sofia Wikström

hahahah!

2012-01-31 @ 20:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0