Here´s to you the heartbreaker

He may have had you fooled by,
The way he looked into your eyes.
But no, he really looked right through, through it all.
He could swear he never meant it,
How are they the ones attracting us?
Here's to the heartbreakers
Who are so good at hiding all the evidence of them pretending.
You could just tell me you don't have the time.
But no, you wanna leave me hanging.
What's the point in all of my waiting?


Jag är så trött på att det inte är någon fucking skillnad på att ha en kuk och va en kuk. Hehheee.
Därför sätter jag härmed ner foten. Jag har köpt ett par höga klackar. Jag ska gå ut och festa och vara längst av alla och inte bry mig. Jag ska ha mitt röda hår som sticker ut något förjävligt och inte klä mig slampigt bara för att någon ska titta på en. Jag ska banne mig ha jeans och kavaj jämt. Långärmat. Och himla höga klackar. Och så ska jag dansa med mina kompisar i min egen värld och inte sitta och prata med någon, vara "charmig och rolig" med någon som egentligen inte bryr sig när alkoholen går ur kroppen. Varför forma sitt liv efter andra när man kan fixa det så bra själv?

Jag är 20 år liksom. Jag måste ju minst ha två år på mig att vara cynisk och bitter. Jag tror det klär mig lite. Som Miranda i Sex and the City. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Miranda, den bästa och roligaste satc-karaktären! Lätt att man vill vara som henne juh

2012-01-25 @ 22:13:41
URL: http://oviktigasaker.blogg.se/
Postat av: Erica

Helt rätt biatch! ;)



jag saknar ihjäl mig efter dig när du är i hälsinglandet så du vet <3 pusssssss

2012-01-26 @ 11:52:22
URL: http://eericasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0