Det här med idioter

Idag har jag stött på två knäppgökar. Eller. Inte in real life men på internet. Och som ni alla vet, det som inte finns på internet har aldrig hänt.

Knäpp 1: Jag kommenterade en kompis status på fejjan och en av hennes vänner började skriva konstiga saker om mig till mig. Alltså helt störda, dumma, äckliga saker.  Say what? Vad göra?

Knäpp 2: Jockiboi, som var med i Kungarna av Tylösand. Kom in på hans blogg och förundrades över honom. Kan man vara så sjuk i huvudet eller spelar man? Förutom att han typ ville ha haft sex med 1000 tjejer innan årets slut och ville tatuera in "sug slyna" över sitt könsorgan (som bara det är anledningar att chockas) fanns det även massa roliga stavfel och konstiga meningar som jag skrattade ihjäl mig åt:

Bland annat stavningen på Yoghurt. Han stavade "Yougart". Hahhahahahah gart. *skrattar ihjäl mig*

Och sen något om en stalker som är " som en herpesinfektion som kommer och går. Fast han kommer inte och
går utan är där hela tiden".  HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA

Kommentarer
Postat av: Sofia Wikström

sv jovisst syrran. men skicka ditt lösen och användarnamn så kan jag trixa nån dag och sen får du säga om det är rätt, eller fel? :)

2012-01-08 @ 00:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0