Äventyr

Idag har jag varit och snorat på en matteföreläsning. Ett tag övervägde jag att stoppa in papperstussar i näsan så det skulle sluta rinna men jag härdade ut.

Nu ska jag städa upp lite, äta och sen ska Erica, Emelie och jag ut på äventyr. Vi ska nämnligen åka bil till Ica Maxi för att handla. OOOOOO vilken spänning ;) Så många alternativ, så mycket att se ;)


Idag skulle jag gå in på en blogg men skrev något fel. Helt plötsligt dyker det upp världens största zombiebild på skärmen med ljud av någon som skriker typ dödsskrik i 239538 decibel. Mitt hjärta stannade verkligen! Blev så jävla rädd så jag höll på att kasta datorn ut genom fönstret men sansade mig och tryckte bort det. Hög puls efteråt!


Imorgon tar jag tåget hem till Hälsinglandet. Brukar vara det bästa som finns. Inte nu. 

 ååååå gullewalle! Saknaaar!

Kommentarer
Postat av: Elvira

Titta! Jag hittade bloggen igen ;)



Du får ha det så bra som det går hemhemma! Jag mitt ego glömmer ju bort saker som att ge vänner stöd och så när jag träffar dom, men du vet att jag tänker på dig <3

2012-01-25 @ 13:09:14
Postat av: emelie

äventyret framflyttat,vilket gör det lite mer äventyrligt? men nu har du iaf ngt att se fram emot när du kommer tillbaka efter helgen ;)

2012-01-25 @ 16:38:41
URL: http://studentemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0