Tandläkaren

Idag var jag hos tandläkaren. Jag hade ett stort hål. Jag har tydligen lyckats slå av en tand bak i munnen och där har jag fått ett hål som går djupt ner. Därför har jag tänk " jäklarns asså! Vilket hål det där är som jag till och med ser!!!" Men det var alltså inte hålet jag såg utan tomrummet efter den avslagna tandbiten.

Tandläkaren sa att hålet började närma sig roten och det vill man ju inte, då får man ju rotfylla.. detta får vi fixa snabbt.

"Herregud!!!" var min tanke. "Slit ut tanden nu, laga direkt, gör vad som helst så att inte hålet går ner till roooten!..." Men tydligen fick man boka en ny tid för det.. happ..  Så snabbt gick det inte för hålet att smyga sig ned till roten. Tur!


Sen var jag på en förläsning. Vi har världens gulligaste gubbe som föreläsare nu. Systra mi, Hanna,  skulle verkligen förstå mig när jag säger att jag vill gråta varje gång han öppnar munnen. ååå gulleeet!




Kommentarer
Postat av: hannaaa

nä..jag blir tårögd bara jag hör att de är en gammal man som föreläser! gullegubbe!

2012-02-17 @ 16:22:22
URL: http://hannahar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0