Stress

Har verkligen fullt upp nu, så mitt liv framöver kommer nog inte vara så roligt. Vi ska göra en fältstudie mitt bland alla andra föreläsningar, uppgifter, seminarier och gruppredovisningar.
Det innebär alltså att vi ska ut i en förskola/skola och pröva en undervisningsidé,filma det, transkribera, och skriva 20 sidors uppsats om det, samt läsa massa litteratur till uppsatsen... detta ska se på dom typ 5-7 (!!!) dagar vi har tomma, alltså inga andra redovisningar. Men jag antar att det egentligen brukar va så stressigt på universitet bara att vi brukar ha de lugnt ;)

Jag och min lilla skrivarkompanjon fick alla fall tag på en jättebra förskola som vi ska göra vår fältstudie på och dom var jätteexalterade över att något så spännande skulle hända ;) Nu måste vi bara få alla föräldras tillåtelse att filma deras barn. Men pedagogerna skulle puscha för det :)




Tråkigt inlägg.. Jaa, nu måste jag plugga vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0