Söndag

Sitter här och snyftar till fina Familjen Annorlunda. Åå, fina programmet. Jag borde tentaplugga. Eftersom jag har tenta på tisdag och förmodligen kommer jobba hela dagen imorgon. Men va fan. De hinner man väl.

Äter lite lax och hemmagjord potatismos. Typ det enda jag tycker om nu för tiden. Förutom stuvade makaroner och korv. Varierar mellan de två grejerna. Tur att Erica har utfodrat mig så många dagar nu så jag får lite varierad kost.




Jag har tänkt lite på hur läskigt jag ändå tycker det är att jobba med barn. Jag tror att jag ska döda dom hela tiden. VIKARIE ORSKADE VÅR ENDE SONS DÖD. Fy vad hemskt. Massa saker kan ju hända! Man blir ju nervös bara av tanken.
Som förra gången jag jobbade på en förskola. Så går båda ordinariepersonalen på rast. Och lämnar mig med massa barn. Från 1 år upp till 5 år. Alla är utspridda i olika rum. Då fick jag verkligen panik. Ska man kolla till dom minsta som kan klättra på väggar, stolar och bord och ramla ner och slå ihäl sig? Eller stoppa något i munnen och kvävas! Eller ska man kolla på dom stora som kan börja slåss eller komma på jättebra bus. ÅÅÅ NERVÖÖST!.  Jag försökte helt enkelt samla ihop alla i ett rum så jag noga kunde bevaka dom. PUUH!







 Omotiverad minibild på min framtida man, Bill Skarsgård! Kolla på´n!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0