Sjuk

I helgen var ju våra fina vänner här.
Jag som alltid dras med en sådan otrolig tur blev såklart sjuk och missade det mesta av spektaklet. Försökte gå ut och festa men fick fara hem. Åååå nedrans pitthövve alltså! Nu måste jag bli frisk senast på torsdag.


Jag har struntat i att gå till universitetet i två dagar nu. Läxhjälpen har jag dock släpat mig till. En uppgift handlade om hur det är att vara ung idag. Det var så roligt;
 
Jag; Vad har ungdomar idag som ungdomar inte hade för några år sedan? (Tänker på mobiler och internet)
Elev; Skola!

heheheheh, de var lite roligt tyckte jag. Jaa om du tänker typ stenåldern som " några år sedan" kanske. Så gulligaaaaa är dom, man vill ju klämma sönder dom. Gulliiiiiss.




också gulligast i världeeen!!! åååå..

Kommentarer
Postat av: emelie

haha men den eleven kanske inte hade ngn skola för 2år sedan ;) ochomlördag, det som inte hänt före 12 händer ändå inte(säger vi för att må lite bättre)

2012-02-07 @ 20:44:57
URL: http://studentemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0