Reklamskadad

Det går någon ny reklam om flingor nu. Där den manliga reklamrösten säger " Nu finns en ny krispig flinga..."
Lilla flingan liksom. Det låter så gulligt! En ensam liten flinga! Man vill bara ta hand om den lilla flingan, ha den i sin hand och klappa den. Åh, lill-flingan!




Sen idag var mitt liv precis som den där reklamen när hon är i fjällen och ska åka skidor och liftskötaren ropar " Hallihallå allihopa! Vi har lite problem med liftarna men det är ingen fara, dom är igång om 30 minuter cirka sisådär". Och hon tänker att nu ska jag vara positiv, det kan ju inte bli värre, så har hennes barn bajsat på sig.

Jag lagade mat och allt brändes. Men jag ordnade upp det. Sen tappade jag ut massa sås på mitt bord som jag nyss putsat så det blänkte. Så jag tänkte " nu blir det inte värre, jag ska vara positiv". Så tappar jag en mycket viktig korvskiva på golvet... "MEN NEEE..." stönade jag, PRECIS som hon i reklamen!

Kommentarer
Postat av: emelie

haha som lilla potatisen du tyckte synd om och tog hem ;)

2012-02-17 @ 10:40:03
URL: http://emeliemlan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0