Maaj gaad

Shit pommes (hehehehhe) vad jag har varit effektiv idag alltså!
Till skolan åtta till tre och plugga ihjäl oss på grupparbete.
Hem och baka tills imorgon.
Städa, laga mat, diska, källsortera lite ba, och sen på helvetesplugget igen.

Men det känns inte jobbigt, är nog det fina vädret som gör det :)

Undrar ni varför jag har bakat tills imorgon? Visst gör ni va? Döööör av nyfikenhet? va? va? va? Men okej, jag berättar väl då om ni ska tjata såå!
Vi har seminarium imorgon där varje grupp ska ha föräldramöte om " så vill vi att alla ska lyckas i matematiken". Eftersom vår seminarieledare ogillar vår grupp och framförallt hatar mig(och säger att jag inte kommer kunna någon föräldrakontakt), kände vi att vi var tvungna att gå lite over the top. Därmed ska vi ha kaffe och kakor med oss, till föräldramötesfika. Vår grupp ska dramatisera hela föräldramötet och vi har ett vattentätt nät av argument om någon skulle ifrågasätta något vi säger. Nu ska dom få se!


Kommentarer
Postat av: Hannaaa

hejja hejja!

2012-02-29 @ 19:10:46
URL: http://hannahar.blogg.se/
Postat av: emelie

hallååå man kan väl inte ha föräldramöte utan fika liksoooom?! ;)

2012-03-01 @ 11:11:23
URL: http://emeliemlan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0