Have u ever feel so lost?

Men tjenarää, lilla lady här!

Jättestörigt när jag lyssnar på Lilla Lady med Daniel Adams Ray. Han sjunger " en liten ros med ett hål i sin själ". Och jag tycker hela tiden att han sjunger " hål i sin stjärt". Så nu kan jag inte lyssna på den låten längre.

Men det var inte det jag skulle tala om utan att ... ja... vad skulle jag tala om?
Skitsamma då....... åååå... de var något jättebraaa...

Igår sov Erica här. Och vi bakade som uppvägning för träningspasset. Idag har jag diskat, städat och bokat tandläkartid. Det är kanske nu man ska va pretto på fejjan. Hatar sånt. Skulle kunna sammanställa ett kollage med prettofacebookstatusar. Varför måste man vara duktig på fb? Det är väl ingen som tycker det är roligt att läsa;
 " Idag har jag städat, tvättat, bytt lakan i sängen och lagat mat. Sen försökte jag få bort en fläck på en tröja. Nu ska jag ringa några samtal sen ska jag plugga. Ikväll blir det träning".

Jaha, tack för den korta mininovellen om ditt liv! Då vet vi! Du verkar förövrigt ha ett mycket spännande och omväxlande liv hörru! Vad kommenterar man ens liskom? "Vad duktig du är <3<3<33<3<3" ?? Eller? Vad vill dom har för kommentarer?..

Hatar också när dom i klassen uppdaterar att dom sitter och pluggar eller hur mycket de hunnit läsa i kurslitteraturen. Så har man inte börjat. Fuck off.

Kommentarer
Postat av: erica

underbart att läsa!!Hoppas verkligen lite pretton läser med;)

2012-02-02 @ 15:54:16
URL: http://eericasundin.blogg.se/
Postat av: Erica

du är snygg min liljekonvalj, hur stavas deee? hahaha

2012-02-02 @ 16:55:30
URL: http://eericasundin.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja herregud jag är världsbäst på att skämmas och ha ångest över massa sociala saker i efterhand! speciellt när det kommer till typ svärisar och andra personer man vill göra bra intryck på, och så var man bara var sitt vanliga socialt handikappade jag som alltid. (bra uttryck det där; socialt handikappad)

2012-02-02 @ 22:55:46
URL: http://oviktigasaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0