Freaking Fridaaay

Bästa dagen, bästa dagen, bästa dagen!
Idag kommer Jenny, Malin, Britta och Melanie hit! åååååå tagga! Vi ska ha så kul. Och så ska vi säkert ut och dansa. Och eftersom jag varit nykter sen nyår ( som en annan AnonymaAlkolisterNykterist) så är jag övertaggad på att få dansaaaa!!!


OCH EN TILL BRA SAK! Jag fick VG på b-uppsatseeeeeen!

Nu borde jag massa saker, duscha, städa, ta ut sopor... åååå.. Varför alla dessa måsten?

 
Här har jag en liten fråga;  ska jagklippa av mitt hår eller har det som den långa lejonman som det är idag??? Svååårt.

Kommentarer
Postat av: emelie

du är fin i både långt och kort hår! och graaattiiiiiis till vg :D :D :D

2012-02-03 @ 12:10:12
URL: http://studentemelie.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Haha. Gillar att du är nyfiken iaf. ;-)



Nu finns det dock bildbevis på frisyren. ^^

2012-02-03 @ 12:53:51
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0