Blod

Idag hade jag tenta. Gick efter två timmar. Standard, som alltid. Sitter jag längre får jag ADHD och förstör det jag gjort. Det var pinsamt dock. Var den första som gick så de kändes som alla hatade mig och ville att jag skulle hålla käften.
Två timmar senare kom alla andra ut. Då höll jag på att gå under av tristess. Hade suttit ensam och glott. I TVÅ TIMMAR. Som ett annat mongo på universitetet.


Sen gav jag blod. Eller jag ska bli blodgivare så jag gav lite testingsblod. Hade bra blodvärde så har jag inte HIV så va det väl bara att börja ge. Men fy vad hemskt, jag har inte HIV. HJÄLP.
Jag var verkligen inte beredd på synen när jag kom in där alltså! Alla som ligger uppkopplade med slangar och blod och nålar hit och dit. Men dom va så snälla så det var lugnt. Jag tror jag har lite mammaochpappakomplex. Därför dras jag liksom till sånt där, där folk tar hand om en och klappar en på huvudet. För att inte mamma och pappa är här och kan göra det.

Jag frågade allafall tanten som jobbade där om hon tyckte att det var läskigt att sticka nålar i folk. Hon skrattade åt mig. Undra varför?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0