ARG

Nu är jag arg. Alltid när jag är riktigt arg på det här viset vill jag styla om mig själv. Jag får någon slags womenpower och vill vara single and fabulous!

Funderar på att faktiskt gå tillbaka mot lite blont, mörkblont, och kanske klippa av lite, tre cm räcker ju för att det ska bli kort för mig. Tunna ur, ha det rakt.  
Sen ska jag verkligen få lite edge, lite spets på min klädstil. Just nu har jag verkligen ingen stil. Det kommer ta tid men jag ska se jävligt bra ut. Någon gång ska väl jag bli något annat än average också.


Eftersom jag känner sån samhörighet med viccan kanske de blir sån färg:

och sån frisyr:

Kommentarer
Postat av: haaaaaaaaaaaannnnnnnna

de skulle du passa i som fan!

2012-02-23 @ 21:35:06
URL: http://hannahar.blogg.se/
Postat av: Erica

åh verrans frille är awesome:D skulle vara snyyyyyggt!!

2012-02-23 @ 22:53:52
URL: http://ericasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0