112

Jag ligger med djävulens magkatarr och kollar på 112 På liv och död. Poliserna skulle gör drogtest på en misstänkt rattfull.. eller ja.. rattdrogad. . I alla fall så testade dom om den misstänkte kunde kolla i kors med ögonen och då kunde den inte det.
" Ja han är helt klart påverkad" sa dom (jaa okej, några andra saker tydde på det också).

Men HERREGUD! SAY WHAT? Jag kan ju inte kolla i kors i vanliga fall! :O:O Va ska jag göra liksom??!! " Meen ring någon jag känner, jag har övat hela mitt liv för att kunna kolla i kors men jag kan inte!!!" 

Snart börjar dom väl kolla om man druckit alkohol genom att titta om man kan rulla tungan också..Och eftersom det ska vara genetiskt om man kan det eller inte skulle dom kunna dra det steget längre;
 
"nu kollar vi om dina föräldrar kan rulla tungan, kan du då inte det vet vi att du druckit alkohol"
"Men HERREGUD! Jag är ju det genetiska felet i vår släkt, det svarta fåret, missbildningen, den felande länken.. alla kan utom jag!"

Usch *ryser och skakar av mig tanken*


Jag har en hallonkärna i tanden, känner mig såhär;




Kommentarer
Postat av: Erica

jag kollade också på de där ;) tror inte han menade helt i kors hahahah de kan väl typ bara hälften av befolkningen haha ;)

2012-02-09 @ 07:39:43
URL: http://eericasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0