Hej igen då, minigrisar!

Roligaste citatet från sommarskolan:
(efter högläsning av Hundraåringen, som klev ut genom fönstret...)
-Ursäkta, är rävjävel ett vanligt ord?

heheheh, man ba jaaaa, bortsett från Och, Hej och Men, är Rävjävel det vanligaste!


Förövrigt tror jag att jag har blivit lite lönnfet över sommaren så jag hoppas att alla mina träningsnarkomansvänner i Örebro kan hjälpa mig till hösten. Men kostschema och träningsmotivation. Tack på förhand! Hm.. varför blev jag sjukt sugen på fika när jag skrev detta? Mmmmm, fikaaaa....dräggeeeel.



Nuuu ska jag tvätta och städa tills vännerna kommer från Alfta imorgon! Jag längtes, jag längtes.

Kommentarer
Postat av: Elvira

Men våra barn alltså!
Så himla gulliga!

Och dig ska vi inte ens tala om du är mitt hopp i livet. Lönnfet eller inte ;)

2012-08-01 @ 21:02:25
URL: http://stadenbakom.blogg%2Cse
Postat av: Emelie

Haha gulle då, svårt att se dig som lönnfet ;) men på måndag börjar träningen då?! :D

2012-08-02 @ 12:46:24
URL: http://emelieemlan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0