Cikus-affro!

Kollar väl på Ernst på tv då, han är väl så göllig så man dör!
Lika gullig som våra sommarskolebarn typ. Idag hade vi fullt shå (?) att förklara vad Snopp betyder. (Vet du va penis är? Nehee.. vet du va kön är? nehee.. jaaa, killar har juu det... här nereeee) Hahah, den stunden alltså. Man försöker vara som en barnmorska som jobbar på ungdomsmottagningen. Tala om penisar hit och dit med en helt neutral ton och stadig blick. Men inne i min kropp rodnade jag som en tomat och skrattade nervöstför mig själv.

Nu väntar jag på Elvan, vi ska gå på prommenaaad ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Satan i gatan vad jag längtar till Örebro alltså. Vi ska plocka svamp, massor! Och baka bröd. Kan vi göra det? <3

2012-08-03 @ 10:58:07
Postat av: Elvira

Men det är en bra övning för dig inför party-cordinator uppdraget :P

Gulliga dom är, tack vare ditt Circus-afro så hade jag den på hjärnan idag när jag hjälpte ett av våra barn. rätt jäkla jobbigt att tänka på grammatik då.

Och Julia, ja svamp, blåbär, lingon... You tell me! Vi ska bli husmödrar (omg kan man ens säga så)

2012-08-03 @ 19:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0