Tråkig

Hela min vardag består av matte nu mera. Ännu mer blev det när Elvira sov hos mig. Vi har umgåtts med varandra oavbrutet i 3 dagar (och nätter) nu. Matte matte matte, från 8 på morgonen, till 10 på kvällen.
Varför, varfööör ville jag läsa matte för?

Igår satt jag seriöst och tänkte " jaa, människor är som primtal.. vi är inte delbara med så mycket mer än oss själva och ett". Sen ba... men va faaaan.


Nu längtar jag till fredag-kväll! För efter tentan sätter campus 48h igång. 48 timmars feeest! Med lite sömn och mat emellan då. Meeen va grymt det kommer bli. Tagga, tagga som en igelkott! Ska supa tills jag stupar. Neråååå hahah. Nu skämta jag. Vi ska kolla på band och dansa! Men efterfest måste det bli, jag har blivit så tråkig på senaste tiden, Måste jobba på min spontanhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0