Såntdär

Nu är jag hemkommen från helvetestentan. Satt exakt två timmar som vanligt. Har någon fixidé om att jag bara kan sitta så länge så jag blir alltid klar efter prick två timmar.

Nu ska jag duscha sen börja festeeeen!



Emelie sa åt mig att titta på debatt just. Om ensamkommande flyktingbarn. Jag blir så trött på SD... Jag pallar liksom inte. Känner dom ens någon av dessa fina,fina ungdomar som kommer? Barnen som kommer vet ju mycket väl att dom exempelvis inte ville till Danmark eller Finland för där finns det mycket rasism. Är Sverige påväg att bli lika? Ska människor från andra länder börja se på Sverige så? Jag blir lite rädd när jag tänker så. 

Men lite bilder på det kanske;

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0